środa, 31 października 2012

2. Rozdział IV


Rozdział IV

Sasuke razem z Asoką, Zakuro, Ayano i Itachim wszedł do gabinetu Paina

- No brawo – Lider jak zwykle był w humorze – myślałem, że wam się nie uda.

No to pięknie – pomyślała Asoka. - To przeważyło szalę. Jutro, zrobię coś co chciałam wreszcie zrobić. Wychodzę.  – jak pomyślała tak zrobiła.

***

Dziewczyna medytowała. Wokół jej rąk unosiła się czarna chakra oplatając je. Asoka miała umiejętność swojego klanu. Medytując mogła przenosić umysł każde miejsce na świecie. Miała też możliwość przenoszenia umysłu do przeszłości oraz przyszłości. Była głównym doradcą śmierci, miała więc także dostęp do dokumentów.

Teraz zaglądała w przyszłość. Sprawdzała, kto z Akatsuki stanowi największe zagrożenie. Tobi. Madara Uchiha (w tym opowiadaniu Tobi to Madara, a nie Obito – dop. aut.). No cóż. Tak coś czuła. Jutro się z nim zrobi porządek.

Pomedytowała jeszcze trochę i poszła spać.

***

Rano spakowała wszystkie swoje rzeczy do torby, a nie miała ich dużo. Napisała list do Lidera. Brzmiał on tak:

Pain. Opuszczam Akatsuki. Nie szukaj mnie. Zostaw mnie w spokoju. I przede wszystkim nie zdradzaj nikomu mojego nazwiska. Albo źle skończysz.

Asoka

Wyjęła katanę i skierowała się do stołówki.

***

 Kiedy weszła do pomieszczenia podała list Zakuro i powiedziała

- Daj to Painowi.

Następnie skierowała się w stronę Tobiego i jak gdyby nigdy nic wbiła katanę w jego serce. Nie miał jak się obronic. Gdy jego serce wydało ostatnie uderzenie wybiegła z organizacji.

 

Ohayo ludu!

Nie wyszło mi to coś. W każdym razie gdyby ktoś chciał być informowany przez GG podawać numery xD

Pozdrawiam!

Asoka

14 komentarzy:

  1. Emmmmm. Ta czarna chakra i ta kakkei genkai z przenoszeniem umysłu to świetny pomysł. Muszę cię opieprzyć, bo nie ma tu prawie w ogóle opisów, żadnych przeżyć wewnętrznych i dialogów. Do tego Asoka podeszła sobie do Tobi'ego i go zadźgała i tyle. Rozśmieszyło mnie to trochę xd Sorrrry, to nie lada przeciwnik. Pomysł nad tym. Rozwiń wszystko i będzie okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem. Już Zakuro też mnie opieprzyła za brak opisów. Ale dzięki. Jak każdy popełniam błędy więc miło wiedzieć co muszę poprawić.
    A z Tobim chodziło mi o to, że nikt się nie spodziewał. Jedli śniadanie kompletnie nieprzygotowani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm...no a więc tak. Historia i pomysł jest dobry na opowiadanie, ale za krótkie notki piszesz.Wszystko pisane tak jakby ci się nie chciało xd Oczywiście nie obrażaj się to tylko taka mała uwaga. Ogólnie dość ciekawie jest ^^ Będę odwiedzała twój blog i patrzyła czy robisz postępy ;) Zapraszam również do mnie jak masz ochotę i czekam również na ocenę mojego opowiadania. Pozdrawiam.

    http://deidara-opowiadanie-autorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm... Nie ma to jak pogodzenie się z niebezpodstawną krytyką i pochwałami. Spoko. Następnym razem będę wiedziała, że wystarczy zwyczajnie zjechać Wasz blog od góry do dołu, a nie wysilać się z napisaniem czegoś konstruktywnego, skoro i tak to usuniecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Zakuro Kaname)
      Łał. Wywaliliśmy cie z ministerstwa, więc jak wielkie dziecko LOL ( nie - nie chodzi mi o League of Legends O,o), przyszłaś teraz tu opieprzyć nas za byle co? -.-
      Brawo. Gratuluję twojej wielkiej inteligencji, której... i tak masz za grosz.
      Pozdrawiam Asokę ;*

      Usuń
    2. Po pierwsze, sama odeszłam. Po drugie, nie opieprzałam Was za nic. Po trzecie, wiem kim jestem, nie musisz mnie uświadamiać. Po czwarte, sory, że nie potraficie pogodzić się z krytyką. Jak już wcześniej pisałam. Nie wspomniałam tylko o tych złych, ale i o dobrych stronach tego rozdziału. Czytając Twoje odpowiedzi... Cóż, ta uwaga o inteligencji, to dla mnie jak komplement biorąc pod uwagę Twój poziom. Nie ma za co.

      Usuń
    3. Ps. Możesz mi wyjaśnić znaczenie Twojego komentarza na moim blogu? Jak już chcesz mnie obrażać to chociaż zrób to tak abym mogła, to zrozumieć. Poważnie. Co to ten Nolif?

      Usuń
  5. Biorąc pod uwagę mój poziom inteligencji? Na serio? xD
    Hah. Na pewno jest większy niż twój :P
    Ty nie wiesz na ile mądra jestem ja, tak samo jak ja nie wiem na ile ty -.- Więc dlaczego pisze takie rzeczy? Próbuję się bronić - każdy przecież może. Może wreszcie przestaniesz nas opieprzać i udowadniać, że jesteś lepsza? (choć wcale nie jesteś -.-. Oraz nie mówię, że to ja jestem), bo mam już tego serdecznie dosyć. Wszędzie się wcinasz, a nasze blogi to nie twoja sprawa. Nie masz obowiązku ich czytać, tak więc dlaczego to robisz? Zgaduję: By się z nas ponabijać? -.- Jeśli naprawdę tak jest, to sorry, ale naprawdę zachowujesz się jak jakieś dziecko LOL, które tylko się z czegoś jara -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. PS A Noliff to nie CO, tylko KTO O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy Was niby opieprzałam? Mam wrażenie, że cokolwiek bym nie napisała, to wy i tak byście odebrały to jako opieprzanie... Spróbujmy inaczej...
    Fajny blog, podoba mi się, ciekawe co będzie dalej, weszłam na niego bo trafiłam na link, na Katalog Naruto.
    Ps. Śliczny szablon na ministerstwie.
    Jestem ciekawa co też takiego złego znajduje się w tym komentarzu, bo o ile się nie mylę na pewno Was obraziłam, a przynajmniej wy będziecie mi to udowadniać, bo ja jestem za głupia żeby wiedzieć co sama piszę...
    Ps 2. A więc KTO, to ten Noliff?

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko, przepraszam cie. Chciałabym, żebyś więcej nie krytykowała nas nawet jeśli zrobimy coś głupiego, poniżającego i bezmyślnego. Także to wszystko jeśli chodzi o komentowanie bloga.
    A kto to ten Nolif? xD Jego prawidłowy nick to: Nolif666. Jest youtuberem, który zamieszcza filmiki o tym jak gra w Minecrafta. Długa historia jeśli chodzi o komentarz "Nolif i tak lepszy". xD

    OdpowiedzUsuń
  9. [ Asoka wie o co cho. xD ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko, ja też przepraszam. Faktycznie czasami powinnam ugryźć się w język albo rękę - w końcu to ona pisze.

    OdpowiedzUsuń
  11. ^.^ Ja też powinnam pomyśleć, zanim coś powiem xD

    OdpowiedzUsuń